Dołącz do nas!

i pomóż nam zarażać innych stanem Zen

Wszystkie oferty pracy

Biuro Obsługi Klienta / mnich zen

Zenbox jest specyficzną firmą. Od zawsze pracujemy zdalnie. Od momentu powstania osiem lat temu. To powoduje, że nasza kultura firmowa jest nastawiona na samodzielność i samodyscyplinę. Przeczytaj proszę jeszcze raz poprzednie zdanie.

Nie zwracamy uwagi na to, czy pracujemy z coworkingu w Warszawie, z pomostu na Mazurach, czy z domu na Dolnym śląsku. Praca asynchroniczna, firmowy Slack i oprogramowanie CRM w zupełności zapewniają równie wielką skuteczność jakbyśmy pracowali w open space na warszawskim Mordorze. A nasze doświadczenie pozwala nam autorytatywnie stwierdzić, że nasz model pracy jest jeszcze efektywniejszy. Byleby strefy czasowe się zgadzały :)

Oczywiście - nie każdy się do tego nadaje. Dlatego na początku piszemy o samodzielności i samodyscyplinie. Tylko wtedy, gdy umiemy sami od siebie wymagać dotrzymywania terminów i zapanowaliśmy nad swoją prokrastynacją, która tkwi w każdym z nas - praca zdalna to jest to. 

Gdy jednak okaże się, że odnajdujemy się w pracy zdalnej, to poznajemy całkiem inną przyjemność z pracy. To my decydujemy ile pracujemy, kiedy i skąd. W Zenbox ufamy sobie. Wiemy, że terminy, które zadeklarowaliśmy, albo na które się zgodziliśmy, są święte. Bo to od nas zależy, czy reszta firmy nie stanie, czekając na nasz kawałek kodu.

Zaufanie bierze się także stąd, że nie tworzymy nic na wczoraj. Wiemy, że pośpiech w naszej branży jest wrogiem jakości. Dlatego tworzymy realne harmonogramy. Ale także dlatego je realizujemy.

Jesteśmy kilkudziesięcio-osobową firmą. Wiemy co robią inni, rozumiemy ich potrzeby oraz znamy ich plany. To powoduje, że praca, którą wykonujemy ma dla nas sens. Nie jesteśmy fabryką ani korpo, w której fakt, że jesteśmy drobnym trybikiem w wielkiej maszynie wysysa chęci do pracy.

Nie kombinujemy z wynagrodzeniami. Etat? Proszę bardzo. Umowa B2B - nie ma sprawy. Urlopy, chorobowe, nagłe wypadki - to dla nas normalne elementy pracy.

Możliwość rozwoju. Zaczynasz jako specjalista ds. Migracji, aby po dwóch latach dołączyć do działu programistów i zająć się front-endem. Pracujesz w BOK? Chcesz się rozwijać? Dołączasz do zarządu. Odszedłeś kilka lat temu, aby pracować na własnym, ale chcesz wrócić? Witaj z powrotem! To historie z naszej firmy.

Nie mamy owocowych czwartków ani wspólnych zajęć z jogi. Mamy za to ubezpieczenie na życie, dopłaty do prądu i internetu, dodatki stażowe i premie urodzinowe. Jeśli potrzebujesz dofinansowania do sprzętu komputerowego lub ergonomicznego biurka, to nie ma sprawy - jego wysokość zależy od stażu.

Dołącz do nas. Napisz z nami swoją historię.   Klienci nas kochają, a nam naprawdę na nich zależy: Opinie Facebook

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość popularnych skryptów takich jak Wordpress, Joomla, Prestashop;
  • znajomość HTML, PHP i MySQL;
  • znajomość systemu linux;
  • dobra znajomość panelu DirectAdmin;
  • dobra znajomość protokołów HTTP, DNS, SMTP, POP3, IMAP, FTP, SSH;
  • dobra znajomość WP-CLI;
  • dobra wiedza z zakresu hostingu, domen, certyfikatów SSL;
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • chęć zdobywania nowej wiedzy;
  • umiejętność pracy w zespole oraz dokładność;
  • odpowiedzialność;
  • dyspozycyjność;

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w obsłudze klienta;
  • doświadczenie w pracy z panelem WHMCS;
  • znajomość innych języków skryptowych jak Python/Ruby;
  • znajomość frameworków PHP np. Symfony, Zend, Cake, CI;
  • umiejętność dokończenia zdań za klientów itp;

Zakres obowiązków:

  • rozwiązywanie problemów ze stronami klientów;
  • obsługa klientów na najwyższym poziomie;
  • testowanie i pomoc we wdrażaniu nowych usług;

Oferujemy:

  • Comiesięczny dodatek stażowy do wynagrodzenia;
  • całkowitą pracę zdalną;
  • rozwój i możliwość awansu;
  • bonusy za wytrwałą i sumienna pracę na rzecz naszych Klientów;
  • przyjemną atmosferę i pracę w stylu ZEN;
  • zen chmurę pod Twoje prywatne strony i naukę naszych najnowszych rozwiązań;
Aplikuj przez e-mail